hemma!

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår! Jag har varit borta hela helgen för att det var en fisketävling igår hemma hos några vänner 4 timmar härifrån. Vi var där förra året också. Det är verkligen jättemysigt att vara där med alla underbara människor, men nu är jag hemma iallafall. Borta bra men hemma bäst! Kommer sakna alla, men jag träffar ju dom nästa år igen! Menmen, den här helgen har varit jätterolig iallafall! :)

Tog inte så många bilder, men några iallafall :)

Elin fotade mig när jag fotade. Bilden är inte så bra eftersom att hon tog den
med min iphone.



Jennifer, jag och elin gick ut på isen och fotade också. :)



Sen gick vi ut i skogen också. Och jag var så dum att jag hade mina converse när det var jätte mycket snö i skogen! Det gör jag aldrig om igen iallafall ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback