trött på vissa kommentarer!

Hej igen, måste bara skriva dethär. Jag är så trött på vissa kommentarer då vissa kommenterar "Den där bilden var ganska ful .. ta inte illa upp." Eller nåt sådant. Om ni ska ge kritik så kan ni väl ändå skriva vad som är fult och varför? Annars kan ni låta bli att kommentera! Det är så tråkigt att få såna kommentarer när det inte ens är riktig kritik ni ger mig. Dock tar jag bort såna kommentarer, men ändå. Skriver ni vad som är fult så kan jag ju bättra mig till nästa gång.

Ni får mer än gärna ge mig kritik och inte bara skriva att bilden är ful.


Kommentarer
Camilla säger:

Hej Sara!

Jag tycker att du ska strunta i elaka kommentarer! Du tar jättefina kort och om man inte tar dåliga kort så kan man aldrig bli bättre! Jag tycker att det är suuuuperfina kort allihop!!

Många kramar Milla

2012-04-12 | 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback