First day of school

Hejsan alla glada som har börjat skolan eller ska börja snart. Jag började igår, det var faktiskt helt okej! Helt okej klass, bra lärare osv. På sista lektionen så behövde jag hosta, för att det kliade så mycket i halsen. Men jag kunde inte hosta just då för det var helt tyst och lärarna pratade .. Antaligen skulle jag skämmas ihjäl för att eleverna är rätt dömande där vad den än gäller. Och sedan så började alla prata och då räddades mitt liv från dömande elever. Trodde aldrig jag skulle överleva! Nejmen, det var en bra dag. Vet ju vilka dom flesta är, så lite trygg är jag ju. Men nu mina kära vänner så måste jag fixa mig för ännu en skoldag!
 
Två bilder från en liten väg jag och Julia cyklade på i onsdags. Hur mysig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback