Hey you, want a cookie?!

Tjenatjena! Hur har era skoldagar varit då? Ska jag vara ärlig så har mina varit .. roliga. Och då menar jag  lektionerna. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle vilja gå på lektioner, och nej jag är inte en sån som säger "ÅÅÅH SKOLAN SUGER" för det tycker jag inte! Men, jag har aldrig varit såhär uppmärksam som nu. I mellanstadiet så var det ganska tråkiga grejer vi pratade om, men helt plötslig öppnades en värld fylld med intressanta saker! Haha nej, men det är faktiskt roliga lektioner. We all love school at the end! Har föressten varit med Julia hela helgen, vi gjorde dom vanliga sakerna .. Kommer på crazy grejer och fotar! Haha, i lördags kväll .. eller klockan var väl runt 12, så gick vi ut på vägen och stog där, och varje gång det kom en bil så kastade vi oss i gräset, och nu undrar säkert ni hur normala vi är. Faktum är att vi är inte normala .. alls. Nej, men vi är som vi är! Men nu måste jag göra mina läxor som jag skulle ha börjat med för en timme sedan ..
 
Jag och Julia hade en liten picknik, så här är några bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback