I like this girl

Hej! Förlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggat på hundra år! Nejmen, jag har haft fullt upp! Shannon, min vän sen förskolan som nu bor i England kom hit och hälsade på! Så vi sov från onsdagen till torsdagen, sen på fredagen åkte jag till Stcokholm och shoppade! Åkte hem i lördags, sen åkte jag till Julia i Västerås och sov där i en dag. Vi badade och hade massa kul, och åkte till ett kalas igår. Julias kusiner fyllde år! Och efter det åkte vi till Julias stuga med min tvillingsyster och Shannon! Alltså igår, haha. Har precis kommit hem och duschat och sånt, och idag åker Shannon hem också! Jättetråkigt. Men hon kommer till jul! Men nu måste jag skynda mig haha, ska åka till Julia .. igen! Är med den dä underbara tjejen hela tiden känns det som. Aja, vi får höras! Ha det gött.

Några bilder från förra gången jag och Julia var i hennes stuga. Vi var på en äng och fotade. Haha det tog ett litet tag innan vi kom dit och började fota. Det var kossor på ängen som jagade oss, och det är vatten runt ängen så man får åka båt dit. Så vi hoppade ner i båten precis när kossorna tänkte springa på oss eller vad dom hade tänkt att göra! Haha, dom gjorde så två gånger. Men tillslut lyckades vi åka dit utan att dom såg oss! Huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback