Paradise

Godkväll! Min dag har varit jobbig. Väldigt jobbig. Och jag kommer somna snart. Jag har sprungit 4,2 kilometer idag med min klass. Och jag fick stanna varannan halvsekund för att kunna överleva dom där smärtsamma kilometerna. Nej, men det var sjukt jobbigt! Springa + Ingen kondition = Död. Jag trodde seriöst inte att jag skulle klara det, men sedan insåg jag .. Att jag klarar allt! Nej, där ljög jag. Köpte en cola på rasten idag, och jag glömde den i skolan. Livet suger ibland, dock hade vi popcorn hemma .. Tyckte jag förtjänade det efter allt slit. Och jag måste säga att jag är inte duktig på matte .. I början gick det jättebra men nu, nej. Min hjärna lägger av direkt när jag försöker tänka. Och jag får ångest för alla i min klass är mattefreak och så sitter jag där på tal 2 medans alla andra ligger på 47. Inte okej. Nej, men nu är jag trött. Nu ska jag sova, nattinatti mina kära små vänner!
 
En till bild från när jag var med Julia, tror jag redan har laddat upp den. Men nu är det en annan redigering, så det skadar väl inte! och jag får ångest, för alla andra som har fotobloggar är så mycket bättre än mig. Aja, godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback