singing lalalala

Halloj mina kära vänner! Imorgon är det fredaaaaaaaag tjoho! Ska åka till Julia imorgon och vi ska .. Ja .. vad tusan ska vi göra? Ingen aning .. vi får väl se! Spontana grejer och proppa i oss godis så vi inte kan gå på två dagar kanske? Nejdå, jag får ångest varje gång jag ska blogga. Kommer aldrig på nåt roligt att skriva, för mitt liv är så tråkigt nuförtiden .. Det ända jag gör nu är att gunga och vara bäst på engelskan i skolan .. Haha neeej .. Men har seriöst inget att skriva, har bara vara i skolan hela veckan och det händer ingenting där förutom när jag råkar glömma min mobil på skåpet hela tiden eller när jag tappar min penna utan att märka det, det är dom mest dramatiska sakerna som händer på dendär skolan! Eller om jag råkar gå in på killarnas toaletter. Dom har inga speglar utanför toaletterna föressten .. Bara inne på en toalett vad jag såg iallafall! Haha åh, aja .. Ska göra mina läxor nu!
 
Min fina vän Julia som jag ska spendera min tid med hela helgen, woopwoop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback