Smile to the camera

Hejsan! Har funderat på en sak, jag skriver om så ointressanta saker och är så tråkig av mig på bloggen. Jag tror att dom flesta inte gillar att läsa om allt tråkigt jag gjort. Ska försöka hitta på roligare saker att skriva om, för det skulle behövas haha! Men iallafall så har jag varit med Julia dom senaste dagarna och vi har gjort galna saker som vi brukar göra när vi är och vårat liv försvinner. Ha det gött!

En liten bild på mig. Bilden är lite mystisk, tråkigt mystisk.
Haha, men jag gillar den!

Och jag börjar skolan om 6 dagar, inte okej!
Föressten, har funderat på att börja videoblogga.
Och nej, tänker inte prata om vad som hänt under dagen eller
nåt sånt i videobloggarna. Haha .. Men vi får väl se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback