wonderful

Hej mina kära vänner! Har börjat skolan påriktigt nu, och det är inte alls så jobbigt som alla säger att det är i 7:an. Inte än iallafall, kanske blir jobbigare sen? Vi får väl se. Nejmen, har fått massa nya vänner nu osv. Det gamla vanliga, nu låter det som att jag får nya vänner hela tiden, haha nej jag menade när man börjar i en ny klass .. eller ja oftast iallafall. Vi fick en träningsdagbok idag på gympan, och det första jag tänkte var "ÅH NEJ." Sport + En Sara som inte har sportat på två år och orkar inte ens springa i 2 minuter = Kommer dö. Alltså nej, jag är verkligen ingen sportmänniska. Vi ska alltså skriva när vi tränar, hur svårt det va osv. Och jag som inte tränar?! Jag sitter och äter choklad hela dagarna .. Nej, men ska ta tag i mitt liv och börja springa på mammas löpband! Kommer säkert gå jättebra tills jag tappar luften och dör efter två minuter. Nej .. men ska försöka iallafall .. haha. Och har redan tappat bort min SO bok och min spanska mapp .. det känns ju bra osv! Men nej, nu ska plugga lite spanska och histora, vi hörs!
 
En bild på Julia, jag äääälskar den här bilden! Så himla härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback