beautiful

Hej finisar! Jag sov ju som sagt över hos Linn med en som heter Matilda och min syster i torsdags, vi sov i ett stort tält! Vi hade riktigt kul! Senare på kvällen så var Matilda och Elin med några killar, så jag och Linn var ute och fotade lite istället. Sedan tänkte vi på några saker vi skulle göra innan vi dog, och vi sa att vi skulle sitta på taket att blåsa bubblor en kväll. Och det gjorde vi också, samma kväll. Underbart! Har dock inga bra bilder från det. Och igår var jag på power meet i Västerås, det var också jättekul! Sen efter det så åt vi på en kinarestaurang. Mums! Och idag kom Vilmer och hälsade på, vilket också var kul. Haha, aja, ska kika på film nu!

Tre fina bilder på vackra Linn. :)

Kommentarer
ellinor grev säger:

fina bilder på linn

2012-07-15 | 11:34:01
Bloggadress: http://catsinmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback