Hey girl, you're looking good tonight

Halloj! Har ju som sagt varit i Karlstad. Det är riktigt mysigt där! Vi var ju hos min gudfar, dom har byggt två hus där på en mysig plats på landet, det är hur mysigt som helst där! Vi badade badtunna på kvällen och åt god mat. Men vi stannade iallafall där tills måndagen, vi åkte till Göteborg då. Och när man är i Göteborg måste man ju antingen gå på Liseberg eller shoppa! Haha nejdå. Vi gick på Liseberg iallafall, trodde inte jag skulle våga åka så mycket där, men det gjorde jag! Men balder åker jag aldrig igen .. Jag älskar bergochdalbanor men balder var inte rolig alls, det kändes för mycket i magen! Menmen, vi skulle ha bott på ett hotell under en natt och sedan shoppa dagen efter, men alla hotell var fullbokade, så vi åker till Stockholm och shoppar istället! Så vi åkte till husvagnen i måndagskväll och sov där tills idag, vi bor ju ungefär 4 timmar ifrån Göteborg så det tar ju sin lilla tid att åka dit!
Men nu ska jag åka till Sofi, Robert och Vilmer och äta mat där med min familj! Ha det gött!
 
Lite bilder från när jag var med Julia förra veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback