Karlstad + Göteborg

Hejsan! Har varit med Julia sen kvällen då jag fyllde år. Vi gjorde dipdye den kvällen och sen åkte vi och shoppade lite dagen därpå. Skojskoj! Gjorde dipdye igår igen, fast lila. Så jag ska ta bild på det och visa er sen. Jag bloggar på mobilen just nu för att jag hann inte blogga hemma, sitter i bilen påväg till våran husvagn. Sen imorgon åker jag till min gudfar i Karlstad och sover där i 2 nätter, sen åker jag till Göteborg och går på Liseberg! Vi skulle ha shoppat i Göteborg också, men det blir inte så. Så vi åker till Stockholm nästa vecka oxh shoppar där istället! Vilmer följer med oss också, så det blir jättekul! Och igår så fick Julias katt Molly två kattungar! Sååå söta! Vi döpte dom till Skum och Kiwi, haha. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva! Så vi hörs på måndag eller tisdag, ha det gött!

Kan tyvärr inte visa en bild för att min mobil vill inte alls samarbeta när jag trycker på infoga bild, så ni får se på måndag eller tisdag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback