Miss Li + Loreen

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Har varit upptagen hela helgen. Jag var nämligen med Sofia hela helgen, i fredags åkte vi och såg Loreen. Vi hade turen och stog längst fram. Hon var faktiskt bättre än jag hade förväntat mig! Sen igår så åkte vi och såg på Miss Li, och ännu en gång stog vi längst fram. Och hon slog på min hand då, woho! Jag har aldrig varit ett fan av henne, men hon var faktiskt grymt bra! Och hon var ganska galen också, haha! Nejmen, hon var riktigt bra måste jag säga! Åkte hem från Sofia idag vid 2 tiden, sen har jag inte gjort så mycket annat än att kolla på tv eftersom att vädret är verkligen jättetråkigt! Aja, jag har inget mer att skriva just nu .. Men vi hörs!

Tog inga bilder på Loreen och Miss Li med min kamera, bara med
min iPhone och bilderna blev inte så jätte bra, så ni får se några andra bilder från när jag, Linda och Elin cyklade och plockade blommor till midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback