oh, sunny day

Halloj! Förlåt för att jag inte har bloggat på 1 vecka. Har haft fullt upp hela veckan! Från söndag till tisdag var jag med Julia. Vi sov i hennes stuga och hade det jättemysigt. Vi rodde, tog bilder, gjorde lite tjejiga grejer och massa annat kul! Har över 500 bilder därifrån. Dock har jag inte orkat kolla igenom alla. Vet bara att dom flesta bilder innehåller bubblor. Haha .. Vi älskar bubblor! Och i fredags åkte jag till husvagnen och kom hem idag. Har haft jätteskoj! Varit med vänner osv. Och gissa vem som fyller 13 år imorgon? Jo jag! Och min tvillingsyster då. Haha. Efter kalaset och allt så ska jag åka hem till min bästavän och då ska vi göra dipdye, tjoho! Men nu ska jag kika på film! Men vi hörs imorgon on my birthday!!

Två mysiga bilder från när jag var och plockade lite smultron. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback