strawberrys

Hejhej! Kände för att uppdatera lite snabbt, har haft en riktigt stressig dag kan jag säga! Har städat praktiskt taget hela huset, och vårat hus är ganska stort också .. Så det har tagit nästan hela dagen, sen gick jag ut till mina hästars hage som ligger ute i skogen med mina två hundar. Och det tog ganska lång tid för deras koppel fastnade nästan överallt och det var hur högt gräs som helst och ja, det var inte kul. Menmen, tog några bilder på hästarna men har inte hunnit redigera dom än. Sen har jag gjort en massa annat, så nu var det skönt att få sätta sig ner ett litet tag iallafall. Ska snart åka till husvagnen också, kommer hem på torsdag igen. Och då ska jag träffa en tjej som heter Matilda som jag inte har varit med på ungefär 3 år. Så det ska bli jättekul! Men nu ska jag packa klart till husvagnen, men vi hörs på torsdag, ha det gött!

En bild från idag när mamma köpte jordgubbar!
Det satt fint i kistan, haha. Skulle vilja visa en kreativare bild .. Men som sagt har jag inte haft tid med att redigera nån bild. Så den här får duga sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback