adorable

Hejsansvejsan! Haft en bra helg? Det har iallafall jag haft. I fredags så paddlade ju min klass till en campings för att tälta där. Det gick jättebra! Tog ungefär 2 timmar, våra lärare sa att det skulle ta 4 timmar, men så fel dom kan ha! Haha nejmen, när vi kom fram till campingen så satte jag, Elin och Lina upp vårat tält iallafall, sen kom Kristian och Anton (två av mina bästavänner) och hälsade på, eftersom att dom bor i närheten av campingen. Sen grillade vi hamburgare och spelade en vollybollmatch mot lärarna, och sen badade vi. Eller jag badade inte, vattnet var jättekallt! Men ja, det var grymt roligt där! Kom ju hem igår, och Vilmer var här då och jag var ju jättetrött eftersom att jag inte sov så mycket, var ute till halv 3 med några andra och sen somnade jag kanske 3 och gick upp halv 8. Så jag var jättetrött när jag kom hem, men jag sov iallafall en liten stund innan Vilmer väckte mig för att leka! Har inget mer att skriva nu, men vi hörs!

Två bilder jag tog idag med Vilmer, han sov över här
så han var här idag också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback