bestfriend

Hej alla! Har kommit hem från husvagnen nu och idag ska jag sända radio med min bästavän Sofia! Hon kommer om en timme, sen senare åker vi och sänder radio. Skulle ha hämtat Vilmer på dagis idag, men det blev inte så! Och Julia är sjuk, så hon kunde inte sända radio. Har inte träffat Sofia på länge så jag ser verkligen fram emot det!
Föressten så funderar jag på att ta en bloggpaus i nån måndad, men jag vet inte riktigt. Vad tycker ni?
Aja, ska fixa mig nu. Har precis duschat och Sofia kommer ju snart!

Vi sänder mellan 19.00-20.00 förhoppningsvis, farfar ska på möte innan och jag vet inte när han kommer tillbaka. Och radiokanalen är FM103,7.

En liten bild jag tog i husvagnen med min vän Tilda. :)

Kommentarer
hillevi. säger:

Inte bloggpaus :(

2012-06-19 | 20:41:32
Bloggadress: http://drizzles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback