jump and feel free

Hejsanhejsan! Hoppas ni har haft en bra midsommar och helg. Hade en grym midsommar! Jag var med vänner och familj i husvagnen, vi åt god mat och hade det jättetrevligt. Och på campingen vi står på så är det alltid ett tivoli där på midsommarafton. Så det var ju roligt för Vilmer och Maja. Kom hem från husvagnen idag, skiulle ha åkt igår men så blev det inte! Vädret just nu är inte fint alls. Det regnar och blåser .. Nej, inget väder jag föredrar!

Några bilder på söta Maja från midsommarafton. :)

Kommentarer
f****** Sara Eriksson säger:

gillar dina kort men inte närbilden på Maja!
f***** står för finaste

Svar: Varför gillar du inte närbilden på Maja? Och varför kan du inte skriva vem du är istället för mitt namn?
Dessutom stavas mitt efternamn med c haha ):
Aja, men tack!
photosinmyway.blogg.se

2012-07-03 | 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback