Skolavslutning!

Hejsanhejsan! Idag var det skolavslutning och det var både sorgligt och roligt. Jag slutar ju på den skola nu efter att ha gått där sen förskolan, så jag har sjuuuukt många minnen ifrån den skolan. Och lärarna är helt underbara! Så jag, min bästavän och min syster gjorde en stor plansch kan man kalla det, på lärarna vi har osv. Dom blev jätteglada! Menmen, jag kommer sakna alla så sjukt mycket!
Jag får ta och hälsa på dom nån dag, och jag ska snart åka till husvagnen och vara där till torsdag. Men jag bloggar när jag kommer hem igen, ha det bra!

En bild på mig från idag! Ni kommer få se hela klänningen senare, den är verkligen helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback