you again, bubble?

Hejsan alla mysiga människor! Har varit i husvagnen idag och igår, så jag, Elin och Tilda passade på att cykla till en stor äng och fota .. Självklart tog vi med oss bubblor! Vädret var ganska dåligt då och det var myggor överallt, så nu är mina ben fulla med myggbett. Sen när vi cyklade till husvagnarna igen så blev det ju självklart jättefint väder! Och det tog 30 minuter att cykla till ängen .. Så lite besvikna blev vi, menmen .. That's life!
Aja, nu ska jag mysa med min syster. Vi ska kika på en film och äta lite gott. Ni får se resten av bilderna imorgon istället, vi hörs!

Kan inte bestämma mig, svartvitt eller färg? Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Hanna säger:

Riktigt fin blogg! Själv har jag en foto/modeblogg, kolla gärna in och lämna en kommentar ;*

http://.hannabeaute.devote.se/

2012-06-09 | 23:15:13
Bloggadress: http://hannabeaute.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback