talk to my lips

Hej alla! Hoppas ni haft en bra dag vilket jag har haft men ändå inte. Imorse tog jag en spruta mot livmoderhalscancer (vaccintion) och jag hatar verkligen sprutor. Ska ta 3 till inom 3 månader också, 2 till mot livmoderhalscancer och en mot röda hund, mässlingen osv. Usch, verkligen inte nåt jag ser fram emot. Sist jag tog en spruta (inte den här gången) så svimmade jag efteråt och jag blev jätte yr efter att jag hade tagit sprutan idag. Kändes som att mitt huvud skulle ramla av också. Menmen, sista lektionen så hade vi zumba som verkligen fick mig att tänka på annat än sprutor! Det var så kul, så de räddade dagen!

Bild jag tog idag, hade brist på fantasi, men den här får duga!


Kommentarer
Sarah - Träning - Åsikter - Tips - Foto säger:

fin blogg!

allt bra?:)

2012-03-27 | 20:11:26
Bloggadress: http://sarahsanyang.blogg.se/
unicorn. säger:

Jättefin bild <3

2012-03-27 | 20:52:35
Bloggadress: http://unicornfarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback