don't talk behind my back

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat sen i lördags, men jag har helt enkelt inte haft några bilder att visa. Så förlåt för det! Har haft massa tankar på vad jag ska fota, dock har dom inte blivit av. Men jag lovar, ska dela med mig av mina "tankar" nästa vecka! Kommer inte hinna denhär veckan, och på fredag ska hela 6:an paddla kanot i 3 timmar och sedan tälta på en camping, ska bli såå kul! Idag så fotade jag och Elin iallafall, dock blev inte dom första bilderna som vi hade tänkt oss så vi fick komma på något annat att fota och dom andra bilderna blev sådär, men har man fantasibrist så har man! Aja, har inte så mycket mer att skriva nu. Tror inte jag kommer hinna blogga igen förns på söndag så vi hörs väl då! Ha det gött! :)

En av dom andra bilderna jag och Elin tog, hoppas den duger även fast
den är lite tråkig!


Kommentarer
Steffie Cronqvist säger:

Sää fin bild <3

2012-06-01 | 12:12:11
Bloggadress: http://steffiecronqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback