i want your honey

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat osv, men det har varit ganska mycket ivägen. Jag var i Arboga från söndag till tisdag och sen när jag kom hem på tisdagen så grillade vi hemma hos Sofi, Robert och Vilmer. Och igår så var jag med några vänner och tog första doppet och sen cyklade vi lite och idag så var det två rymlingar i den här lilla byn, det var ungefär 5 polisbilar och en hundpatrull som jagade dom. Och eftersom att här är så litet så sa polisen åt oss att vara inne och låsa dörrarna osv. Och då var jag i skolan, så jag blev kvar där en stund. Och nu när jag kom hem så har jag fotat och packat lite. Ska åka till Arboga igen nu i helgen, och imorgon ska jag träffa Shannon också. Det är en tjej som kommer från England som har bott i Sverige, men hon flyttade till England igen förra året. Så imorgon kommer hon till Sverige och då ska jag och några till träffa henne, vi ska shoppa, fika och ha det mysigt. Det ska bli så sjukt kul! Saknar henne så mycket! Och igår färgade jag håret rött också! Aja, nu har jag inget mer att skriva, ha det gött!

Och föressten så ska jag sända radio idag också,
 FM103,7 är radiokanalen och det är från 19.00-20.00!

I want your honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback