smile like never before

Hejsanhejsan! Jag kom hem för en stund sedan, har ju varit i husvagnen. Har haft jätteroligt! Träffade Albin som jag inte har träffat sen förra sommaren och en massa andra. Men alla var så skygga för min kamera förutom Tilda och Saga, så jag fick bara bra bilder på dom! Och igår så kom Vilmer, Sofi och Robert och hälsade på i husvagnen också. Och jag kom på att jag inte har berättat vad Vilmer är till mig men jag är iallafall moster åt honom! Så Sofi är min storasyster och Robert är hennes kille. Menmen, har inte så mycket mer att skriva! Uppdaterar nog imorgon igen. Vi hörs!

Fick en jättecharmig bild på Vilmer när vi var i en lekpark på campingen.
Jag älskar dig plutten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback