sunlight

Hejsansvejsan! Idag när jag kom hem från skolan så gick jag ut och gungade, det är så sjukt fint väder! Och vem älskar inte att gunga i solen? Jag skulle egentligen åka på radiomöte idag med Julia, men det blev inte så. Menmen, en annan gång! Imorgon så har en cykelklubb ordnat en cykelbana 4-6:an ska cykla och man ska cykla den två gånger och försöka få samma tid, eller ja, så nära första tiden man fick som möjligt. Dock behöver man inte vara med så jag skippar nog det! Och på onsdag så ska jag ta en spruta .. Kan inte säga att det är nåt jag längtar till! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så vi hörs!

Kände att jag inte tar så många "naturbilder" så här får ni en som
jag tog igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback