yellow colour

Hej alla! Jag kollade på några av mina första bilder jag tagit med min systemkamera, alltså dom jag tog för ungefär 5 månader sedan och dom jag tagit nu, den senaste månaden osv. Om man kollar på dom första jämfört med dom nu så har jag blivit mycket bättre på att fota! Men det är ju klart, man blir ju bättre. Men oftast känner jag mig ändå alltid på nivå 1 för att jag ser så många bra fotografer som är så mycket bättre än mig! Och det är ju en självklarthet, det kommer alltid att finnas någon som är bättre. Men ja, jag känner att jag fortfarande är på nivå 1. Min dröm är att bli en känd fotograf och en inspirationskälla. Tror nog inte att jag blir en känd fotograf, men det är väl bara att blicka framåt, ellerhur? Aja, nu ska jag gå ut i det jättefina vädret! Kanske uppdaterar mer senare, för jag har några tankar på vad jag ska fota idag!

En bild jag tog imorse, tycker det är vackert med färgstarka bilder
nu när det snart är sommar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback