your eyes are brighter than the sun

Hejhej! Det blev ändrade planer i fredags, eftersom att Albin och Alexander inte skulle ut till Arboga, där dom också har deras husvagn så ville inte jag följa med dit. Så jag sov över hos Julia istället. Vi hade det mys! Dock inte så jättemysigt igår haha .. Vi var med om en liten olycka, vi cyklad omkull haha .. Och jag har fått några blåmärken på benen och skrapsår lite här och var. Aja, i fredags hade vi det mysigt iallafall! Och idag så kom Vilmer hit också, och så träffade jag en hudvårdskonsult! Och imorgon ska jag och Julia åka och lära oss att sända radio, som radiokurser typ. Aja, nu ska jag försöka göra mina läxor! Men vi hörs!

Bild på mina ögon, vet att ISO:n är lite för hög, så bilden blev lite för brusig.
Men den får duga!


Kommentarer
elina säger:

hej vill du ha länkbyte <3

2012-05-13 | 19:49:20
Bloggadress: http://elee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback