Converse

Har ni tänkt på att Sverige är världens tråkigaste land? Vi har typ inget kul alls här ju, förutom typ Liseberg och såna saker. Inga roliga djur har vi heller, jag läste tex att en daggmask i Australien kan bli 2 meter lång. Hur coolt?! Här i Sverige blir dom högst 20 centimeter, och våran giftigaste spindel är korsspindel och den är inte ens giftig haha. Alltså nej, tar å flyttar mitt hem till Australien nu och skådar allt kul!
 
Iallafall så var min mamma och pappa i Prag i 3 dagar, dom kom hem igår. Och då hade dom med sig ett par svarta converse i mockaskinn och läder, woopwoop! Men nu hade jag tänkt och sova. Godnatt folket!

Kommentarer
sannanylind säger:

har frågestund på min blogg! fråga över 5 frågor och jag länkar din blogg!
plus så kommer jag svara i ett video inlägg om det blir tillräckligt!

sjukt fina bilder!

2012-10-06 | 15:06:58
Bloggadress: http://ssannanylindd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback