detta är coolt

Jag tror att alla kollar på gamla bilder och statusar på facebook osv. Jag gjorde det idag, och jag undrar om det  ens var lagligt att vara så. För ett år sen skrev jag såna här statusar  "Jag ska åka till min kompis nu, sakna mig inte för mycket XDDDDDDD" eller typ "XD jag är så knäpp, råkade spilla ketchup på min syster HAHAHA xDDDDDDD <333" Alltså dafuq. Haha, sen kolla jag på min första facebookstatus och jag hade skrivit ungefär såhär " xD Fattar inte ens vad jag gör. Vad gör jag? typ skriver en status eller? xD Haha dumma facebook, buhu ;_; XD" Alltså nej :(

När jag kom hem fick jag en über cool tanke att jag skulle sätta på mig ett par glasögon och leka hipsterhippieswagger ungefär. Alltså .. jag tror inte jag lyckades, men det gör inget. Har en massa läxor nu jag måste göra, men vi hörs alla fina amigoooos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback