en annan mysig höstdag

Jag lånade en bok idag som heter Rapport från mitt hjärta, det måste nog vara den bästa boken efter twilightböckerna! Så himla underbar, den handlar om allting som har med livet att göra kan man säga. Den är skriven av 13-15 åringar, det står om kärlek, längtan, oro, minnen, ensamhet, lycka och ja allt man kan tänka sig! Texterna är jättefina och bra skrivna. Har läst ungefär 90 sidor bara idag .. blev fast haha!
 
Aja, iallafall så var jag med Julia i helgen. Vi muppade runt som vanligt här i byn. Nejmen, vi cyklade och tog bilder, gjorde några filmer och kaosade i en och annan lekpark! Idag har det varit regnigt och kallt, inte favoritvädret .. men det funkar ju om man ändå bara hade tänkt och vara inne och plugga hela dagen.
 
Två bilder från i helgen wohooo. Jag har nog fastnat lite för brus mehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback