halloween amigoooos

Jag brukar fråga mig själv "Hur tänkte jag när jag valde mitt bloggnamn?!" det är typ 10 mil långt .. photosinmyway. Ibland när nån frågar mig "Vad heter din blogg?" då blir det såhär "Photos .. Eh vänta .. måste kolla." Sååå hade tänkt att byta namn på min blogg, eller ja .. skapa en ny blogg om man säger så. What ya think?
 
I måndags så var jag med Emelie. Vi kollade på skräckfilmer som vanligt. Igår var jag med Lina, som jag inte har träffat på aslänge! Det var sjuuukt kul. Min bästavän sen 3 år tillbaka. Vi hade det mysigt osv och så hann jag säga heej till hennes bror som jag har saknat också! Hennes familj är underbar, är så glad att jag lärde känna dom. Och idag ska jag fira halloween med Emelie och Julia, vi ska liksom klä ut oss till pumpor och gå bus eller godis. fast nej, vi ska bara vara fula och skrämma folk heheee. Men vi får höras kära vänner!

Ni kanske undrar "Varför gör hon alltid bilderna svartvita? Har hon ingen fantasi eller?"
Och sanningen är, jag har ingen fantasi. Såååå ja.
Lina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback