hööÖÖÖÖÖsssSSStttTT

Varje gång jag ska plugga så slutar det med att jag sitter vid datorn. Sen inser jag hur otroligt dum jag är. Jag skyller på facebook och dom jävla vänförfrågningarna som lurar mig att jag är populär.

Hej, halloj, tja, tjenare mannen, tjo, tjena, hejhej, hejsansvejsan osv!
Fotade idag och det var blött, för jag satt på marken i en halvtimma för att kameran ville inte vara min vän längre. Men jag fick ju iallafall en kopp te när jag kom in. Happi gal. Och så fick jag läxor idag som jag skulle gjort innan jag hamnade på denna himmel som också heter internet. Wooopwoop, nej nu ska jag skaffa mig ett liv.
Ses på ansiktsboken dåå

Är så kreativ av mig och kastade löv som bosatte sig på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback