höst i håret

Innan jag dör ska jag hoppa fallskärm om man säger så och bah fuck yes this is yolo. Och så ska jag åka till Disney World och bada i nutella. Det har jag antecknat på min mobil också så jag inte glömmer detta, woopwoop. Jag tror jag ska börja skriva dagbok igen också, dethär är ju som en .. men ja. Sen när jag blir äldre kommer jag läsa och tänka "awkwaaaaaard." Btw, ger status till min bästa homie John nu. För han ville. Puss homie.
 
Och nu till allt ointressant som egentligen ingen läser men som jag känner mig tvingad till att skriva och detta blev en lång mening. Jag har varit med Julia och Emelie hela helgen. Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde i fredags .. men igår så bakade jag och Julia cupcakes som smakade .. usch. Så vi åt nutella istället, sen senare kom Emelie och vi kollade på en sorglig film och grät i 3 timmar. Sen gick vi ut och träffade några och skrämde upp dom med lite skräckhistorier ohyes. Sen idag gjorde vi ingenting förutom att jag och Julia dansade. Och nu sitter jag och lyssnar på samma låt som jag har lyssnat på i ungefär .. 1 timme. Blev lite stuck. Nu hade jag tänkt att plugga spanska också, men vi hörs!
 
Julia hade helt plötsligt höst .. i håret.

Kommentarer
mamma säger:

Jättefin bild på din söta vän!

2012-10-22 | 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback