Läppbalsam mehe

Jag är stressad så gör det här snabbt för att min SO läxa suger. Japp!
 
Hej mina kära vänner. Igår hade jag muntligt spanskaprov, och gissa vad? Fick B ohyes woopwoop, segerdans ohyes. Och idag fick jag mitt paket från yves rocher, ett puder, ett läppbalsam och en dagkräm. Blev lite besviken på pudret, hade nästan inget pigment alls. Lite bara, men använder det bara över min concealer lala. Föressten så har jag raderat över 2000 bilder på min mobil, hade 4000 först .. nu har jag bara 2000, känns skönt men fortfarande för mycket! Jag ska försöka gå och lägga mig tio sååå nu måste jag göra min SOläxa.
 
Du och jag läppbalsam, du och jag. ♥
Och läppbalsam låter jättefult men .. jaaaaa!
Och föressten, har ju ingen header på min blogg .. försöker fixa en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback