men åh

Ni vet bilderna när folk bränner upp en Justin Bieber biljett och alla bah "HALLELUJA CREDS TILL PERSONEN OCH FUCK JUSTIN" typ. Men hörrni alla korkade haters. Pengarna går till honom när dom där biljetterna köps. Så fortsätt köpa biljetterna och bränn upp dom ni, men han tjänar ju på det också!

Idag fick jag ju höstlov, vilket är skönt osv. Ska åka till my friendoo snart. Och vi ska väl hitta på nåt kul. Och idag så fick jag tillbaka mitt fysikprov, fick E+. Kände mig sämst men som min mamma sa "Det är bara att bita ihop och kämpa vidare." Såå ja, men ni får väl ha en bra fredag. Adioos amigos!

En bild som jag egentligen inte gillar men ni får la se den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback