My ass

Ni alla korkade människor som lägger ut denna status "Aldrig rökt, aldrig druckit osv, gilla om ni inte tror mig :P" typ .. vad vill ni ha ut av det? Att ni är übercoola för att ni skriver på facebook hur badass ni är? My ass alltså. Varför inte bara skriva "Jag har rökt och druckit så gilla nu för att jag är cool!"? Av alla irriterande och p12 saker som finns här i världen så ligger denna facebookstatus ganska högt upp på listan.
 
Idag städade jag mitt rum, och jag tappade bort min mobil medans jag gjorde det. Sen 2 timmar senare hittade jag den under mitt lakan. Men highfive för att jag städade mitt rum som tog år! Idag så badade vi med skolan, sååå sjukligt tråkigt. Vi fick simma 32 längder och jag höll på att dränka mig själv flera gånger för att mina ben bara la av sådär. Så jävla sviken man blir bara sådär mitt i badet. Nej, men jag klarade det iallafall! Sitter och lyssnar på låtar från 2006 och tänker på när jag och min syster dansade i en smutstvätthög till dom låtarna .. Alltså mer swaggers till barn får man tammefan leta efter!
 
Känner att jag är så jäkla kreativ ibland och hänger tepåsar på en krok i mitt rum.
Borde få ett nobelpris!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback