ny desiiiiign

Jag har tänkt på att barn i 8-10 årsåldern svär väldigt mycket. När jag var 8 vågade jag inte ens säga skit för att det var ett fult ord, nu tänker dom inte ens på att dom svär. Helt sjukt faktiskt! Jag kan höra en åttaåring säga typ såhär "Ååååh fan vad irriterande, blir så jävla förbannad på det här skitet." typ. Alltså neeej, men what to do?
 
Som alla kanske redan vet så snöade det idag, det står typ överallt på facebook också. Så jag gick ut och tog några bilder osv. Och snart kanske jag ska över till ma friendoo och vi ska väl ha det mysigt. Har gjort om min design också, är så misslyckad att det tog mig cirka 5 timmar att fixa allt dehär och är inte ens klar. Men är så himla dålig på såntdär. Så nu när jag nästan är klar så är jag lite småöverlycklig. Men hade tänkt att fixa mig lite nu!
Adios amigooos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback