Om man går fort och ler mycket ser ingen att man är ful.

Jag tänkte på en sak igår, man sväller ju typ upp när man ätit, right? Om man ser tjock ut då, måste jag se tjock ut hela tiden. För jag äter hela tiden .. då måste jag se ut som en ballong. Och idag fick jag världens gulligaste "kommentar" av min lärare och jag log sjukligt mycket resten av skoldagen. Jag undrade hur mycket jag hade fjäskat, men sen kom jag på .. Jag är ju en stjärnelev och behöver inte fjäska. Men hon sa ungefär såhär "Sara, du blir bara gulligare och gulligare för varje dag som går! Jag trodde du var en tuff brud men du är så himla söt och gullig." And i was like "NAAAAAAAAAAAAAAAAAAWIS. <3<3<3"  Ibland känns livet förjävla bra alltså.

Idag när jag kom hem sa jag till mig att jag ska bannemig städa mitt rum. Alltså herregud vad svårt det ska vara att städa i 20 minuter och sedan göra allt jag vill göra sen. Det är som att världen ska gå under, och det får ju inte hända. Dessutom är det ganska bra att ha ett stökigt rum ändå. Tänk om en mördare skulle komma in hit, han skulle snubbla på allt och jag hade haft en chans att springa härifrån. Detdär var riktat till min mamma som alltid ber mig att städa mitt rum, nu har jag en anledning till att inte göra det! Nejnem ja, vi får höras osv.

Suck on this alla swaggers därute, har uppdaterat swag lite med mina gummistövlar.

Kommentarer
mamma säger:

hm, det där med mördare håller inte...bättre med ett städat rum tycker jag:-)

2012-10-23 | 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback