Autumn OHYES

Kära höst, om du vill stanna kvar längre än vanligt så är det inga problem med det. Herre min gud vad du är underbar kära höst!

Halloj! Jag älskar hösten, mehe. Så var ute och tog lite höstbilder .. Var ett tag sen jag tog bilder känns det som, meeen nu känns det bättre haha! Sweet jesus vad jag suger på att blogga. Men iallafall, var med en massa trevligt folk nu i helgen. Jag, Julia, min syster, Emelie och Sofia åkte hem till Shannon som kom till Sverige och sov över där och hade en girls night. Sofia blev lite high on life och sprang runt som en lama på Shannons gård. Haha, nejmen kul hade vi! Föressten så har ju jag och Julia börjat på dans, det trodde ni inte va? Men vi tog tag i våra liv och började på nånting iallafall! Och dans är ju också hur kul som helst! Idag hade vi också språkdag i skolan, jag hade samiska smycken hela dagen, det var väl ganska kul antar jag! Sen fick vi godis och fika, det ni! Haha, aja nu ska jag gå och ha ångest över min engelskaläxa .. Vi hörs!

En höstig liten bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback