film lalal

IT'S FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY. Fast egentligen är det ju lördag, men det gör ingeeet. Idag när jag kom hem från skolan så gjorde jag iordning te och mumsade på kakor och hade det myspys.Tills Miika kommer hit och vi bestämmer oss för att spela in die hard 5, vilket vi gjorde. Eller nej inte riktigt .. Men det är tanken som räknas ellerhur? Det slutade med att jag var dränkt i ketchup ..Men det gör inget, ketchup är väl mysigt att ha i hela ansiktet .. eller? Aja, när vi blev klara så myste jag, mina två systar och Vilmer här med god mat osv. Helt okej dag faktiskt! Imorgon ska jag sova hemma hos Julia så vi får se vad vi hittar på för bus den här gången .. Men nu ligger jag nästan med huvudet på tangentbordet, sov sött mina vänner!

Te och kaka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback