just a girly girl

Hej där! Är så himla dålig på att blogga känner jag .. Men det är nog för att skolan har börjat, alla läxor osv. Men jag ska försöka bättre mig! Men har aldriiiiig nåt att skriva, men iallafall, idag har jag varit i skolan, när jag kom hem så åt jag lite godis som mamma försökte gömma för mig .. Vilket hon inte lyckades med .. Sen har jag fått ångest över mina spanska glosor och min SOläxa, känner att dom läxorna är impossible. Men jag är en riktig krigare, jag ger inte upp i första taget inte! Förutom när det gäller att springa .. Jag skrev ju om min träningsdagbok, har fortfarande inte gjort nåt .. på 3 veckor. Men nej, är verkligen inte sportig av mig! Var ju med Julia hela helgen, det förstahon frågade mig när jag kom var om hon kunde få klippa mig .. och det fick hon också, så nu har jag lite kortare hår! Hon var faktiskt duktig mehe! Men nej, nu ska jag kriga med mina kära läxor!

Några bilder jag tog igår, gav mig in på photoshop .. vet inte om jag lyckades, haha!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback